Духовність особистості: методологія, теорія і практика. 2024. Т. 1, № 2 (109)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Духовність особистості: методологія, теорія і практика. 2024. Т. 1, № 2 (109) by Subject "культура діалогічної взаємодії"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування культури діалогічної взаємодії у студентів педагогічних спеціальностей як умова їхнього професіоналізму.(СНУ ім. В. Даля, 2024) Рашидова, С. С.; Солянік, А. Е.У статті визначені поняття діалогу, культури діалогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу, обґрунтована актуальність проблеми розвитку культури діалогічної взаємодії у майбутніх викладачів, які нині є студентами педагогічних спеціальностей. Дослідження показують, що сучасна модернізована система освіти вимагає від них не лише міцної теоретичної бази знань, а й вміння ефективно взаємодіяти, формувати стійкі міжособистісні відносини та продуктивну професійну взаємодію. Проведене анкетування підтвердило необхідність формування культури взаємодії, інтерес студентів та викладачів до діалогу, потребу в удосконаленні діалогічної взаємодії в освітньому процесі вишу та в позааудиторній діяльності. Для покращення реального стану рівня культури діалогічної взаємодії та з метою продуктивної, ефективної взаємодії в процесі професійного становлення і зростання педагогам пропонується використовувати інтерактивні методи навчання та збільшити роль методик фасилітації в освітньому процесі, що допоможе підвищити інтерес і мотивацію студентів до навчання та розвинути практичні навички і компетентності організатора, комунікатора, фасилітатора тощо, необхідні для подальшої професійної діяльності в якості педагога.