Вісник СНУ ім. В.Даля № 2 (250) 2019
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Вісник СНУ ім. В.Даля № 2 (250) 2019 by Author "Чернецька-Білецька, Н. Б."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Впровадження єдиної системи кодування рухомого складу залізничного транспорту. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2019. № 2 (250). С. 116-119.(СНУ ім. В. Даля, 2019) Чернецька-Білецька, Н. Б.; Баранов, І. О.У статті виконано обґрунтування теоретичної бази єдиного кодування складних технічних систем та створення нового підходу до кодування рухомого складу залізничного транспорту. Встановлено можливість застосування синергетичного підходу в якості перспективного методу розвитку транспортної галузі взагалі і залізничного транспорту зокрема. За підсумками вивчення процесів еволюції в залізничній галузі запропонована систематика транспорту, в якій прийнята спроба зібрати і структурувати всі наявні дані. Запропоновано площинне таксономічне дерево транспортних засобів яке містить системну ієрархію рухомого складу залізничного транспорту.Item Методика імітаційного моделювання режимів роботи маневрового тепловозу.(СНУ ім. В. Даля, 2019) Яровий, Р. О.; Чернецька-Білецька, Н. Б.Метою дослідження є створення методики імітаційного моделювання показників роботи маневрового тепловозу при роботі на сортувальній горці. Запропонований новій підхід для визначення техніко-економічних показників маневрової роботи на сортувальній горці. Розроблено методику та створена імітаційна математична модель процесів, яка заснована на виконанні тягових розрахунків для типових маневрових операцій, що складаються з набору основних характерних поодиноких режимів, таки як робота дизеля на холостому ходу при стоянках, розгін, рух з постійною швидкістю, робота дизеля на холостому ходу при русі по інерції, гальмування та електродинамічне гальмування. Кожен полурейс включає в себе різні за поєднанням поодинокі режими роботи маневрового тепловоза, які залежать від випадкових величин. Для зниження енергетичних витрат на маневрову роботу розглянуто питання ефективності застосування накопичувачів енергії на маневрових локомотивах типу ЧМЕ3Т. Проведений порівняльний аналіз витрат палива та динамічних показників при використанні накопичувача енергії у силовому ланцюзі та без нього.Item Рекультивація розрізу «Морозівський».(СНУ ім. В. Даля, 2019) Круть, О. А.; Чернецька-Білецька, Н. Б.Розглянуті альтернативні проекту варіанти виконання гірничотехнічної рекультивації розрізу «Морозівський» буровибуховим способом та способом гідромеханізації, розроблена технологія їх використання, визначені їх технологічні і вартісні показники, проведено техніко-економічне порівняння варіантів, в результаті якого найбільш вигідним варіантом встановлено варіант рекультивації крокуючими екскаваторами ЕШ-10/70 та ЕШ- 6/45 з урахуванням їх ремонту.