Browsing by Author "Безугла, М. В."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Духовна безпека студентської молоді: теоретичний та практичний аспекти : Звіт про НДР (заключ.)(СНУ ім. В. Даля, 2021) Шевченко, Г. П.; Антоненко, Т. Л.; Сафонова, І. О.; Безугла, М. В.Item Духовне пробудження особистості(СНУ ім. В. Даля, 2024) Шевченко, Г. П.; Антоненко, Т. Л.; Безугла, М. В.; Сафонова, І. О.У монографії схарактеризовано теоретичні аспекти духовного пробудження особистості. Духовне пробудження розглядається як своєрідний імпульс пробудження у людини найвищих людських якостей. Джерелом духовного пробудження виступають сплячі глибокі почуття захоплення, подиву, радості, зустрічі з небаченою красою, як відповідна реакція порушених струн душі. Духовне пробудження є ключем до виховання позитивної особистості та забезпечення її духовної безпеки. Авторами розроблена цільова програма – комплекс творчих завдань та підібрано педагогічні технології, які спрямовані на духовне пробудження особистості. Монографія включає різноманітний хрестоматійний матеріал, підібраний у відповідності до проблеми дослідження. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів педагогічних спеціальностей.Item Художня освіченість в аспекті формування духовно-культурних цінностей освіти студентської молоді(СНУ ім. В. Даля, 2019) Безугла, М. В.У статті надається характеристика художньої освіченості в аспекті формування духовно-культурних цінностей студентської молоді. Особлива увага прикута до практичного аспекту введення елементів художньої освіченості у практику викладання навчальних дисциплін педагогічного циклу (на прикладі аналізу досвіду викладання декількох спецкурсів). Наведено характеристику найбільш значимих наукових конференцій, самітів та семінарів, які націлені на формування духовності, культури і художньої освіченості студентської молоді. Увага приділена характеристиці поглядів на значущість художньої освіти для розвитку культурної особистості як Людини Епохи Культури сучасного канадського ученого-культуролога Д. Пола Шафера, який на прикладі власного досвіду знайомства із художньої освітою доводить її роль і значущість для формування особистості. Стаття містить яскраві приклади творів мистецтва (музичних, літературних творів, живопису тощо), які у своїй взаємодії вдало використовуються сучасними вченими під час викладання педагогічних дисциплін для формування художньої освіченості студентської молоді і формування у неї духовно-культурних цінностей освіти. У статті доведено, що включення елементів художньої освіти у навчальний процес стимулює розвиток навичок, які є необхідними сучасній молоді, а саме: багаторівневого вирішення проблем, критичного мислення, креативності, творчості, емоційного інтелекту, гнучкості розуму і свідомості, активної взаємодії з іншими, емоційно-інтелектуальної письменності, пізнання «зсередини» або так званого «внутрішнього слухання», саморефлексії тощо.