Наукові вісті Далівського університету № 20
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові вісті Далівського університету № 20 by Subject "вагон"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження причин транспортно ї події на перегоні між станціями імені Лотікова і шахти Черкаська.(СНУ ім. В. Даля, 2021) Кузьменко, С. В.; Тарасов, В. Ю.На залізничних коліях між станц ією імені Лотіков а і станціє ю шахта Че ркаська вантажний потяг втратив керув ання гальмовою системою, в результаті чого він зіткнувся з вагона ми, що стояли на коліях станції шахта Черкаська. Попередній аналіз транспортної пригоди виявив: технічний стан га- льм івної системи локомотива і в агонів на момент відправленн я поїзда зі станції іме ні Лотіков а від- повідало діючим вимогам ; дії локомотивної бригади і складача поїзда перед відправленням поїзда при випробуванні гальм і його подальшому русі відповіда ли ч инним вимогам. Щоб з'ясувати причину аварії, було проведе но математичне моделювання рух у цього поїзда. Вихідні дані для розрахунку були наступні: поїзд складав ся з тепловоза ТГМ 6А і 11 навантажених піввагонів; довжина траси 4273 м; перегонка має ланкову структуру з яскраво вираженим спусков им характе- ром із заданою величиною ух илу 14,3 0 00 з великою кількістю криволінійних ділянок радіусом від 255 м до 1050 м; Кінцева швидкість поїзда на момент зіткнення становила 55 км год. На основі розрахунків були отримані наступні результати: достатніс ть гальм поїзда при їх норма- льній роботі для не обхі дного зниження швидкості до повної зупинки поїзда; реалізація швидкості 55 км год в кінцевій розрахунковій точці (закінчення перегону між станцією імені Лотіков а і с танц єю шахта Черкаська) можлива тільки п ри спільному використанні локомотивн ого гальм а (100 % від симального значення гальмівного зусилля), ручн ого гальм а локомотива і автогальма складу (16,1% від максимального значення гальмівного зусилля). З огляду на, що випробування гальм перед відправленн ям поїзда проводилось відповідно до д іючих ви- мо г та відсутність необхідної ефективності гальм поїзда із застосуванням випробувального гальм у- ванні на перегоні, стає очевидним, що відмова гальмівної системи стався між ста ртом поїзда до станції імені Лотіков а і початок перевірки дії гальм на ефективність при русі на перегоні. Зниження ефективності гальмівної системи поїзда через складні погодні умови при мінусовій темпе- ратурі навколишнього середовища могло бути викликано н аступними факторами: замерзанням кон- де нсату в гальмівній системі поїзда; вин икнення в иток у повітря з гальмівної магістралі вище норма- тивних значень.