Наукові вісті Далівського університету № 20
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові вісті Далівського університету № 20 by Subject "витрати"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження технології обслуговування під’їзних колій промислових підприємств з метою скорочення експлуатаційних витрат.(СНУ ім. В. Даля, 2021) Кузьменко, С. В.; Сергієнко, О. В.; Заверкін, А. В.Застарілі методики розробки і використання єдиних технологічних процесів на сучасному етапі розвитку залізничного транспорту не дозволяють ефективно керувати транспортним процесом і взагалі, є застарілою формою взаємодії між Укрзалізницею, Підприємством промислового залізничного транспорту та Промисловим підприємством. В статті проведений аналіз методологічних підходів щодо визначення вагової норми поїздів, на підставі чого були отримані залежності, які дозволяють враховувати більшість факторів, що впливають на економічні показники перевезення вантажу, а саме: регламентують цінову політику при взаєминах між елементами транспортної системи: Укрзалізниця – Підприємство промислового залізничного транспорту – Промислове підприємство. Визначення оптимальної ваги поїзда з урахуванням вказаних факторів дозволяє здійснювати оперативне управління підприємством промислового залізничного транспорту та передбачати регулярний перерахунок поточної вартості перевізного процесу в залежності від сформованої економічної ситуації і, відповідно, коригувати технологічний процес з урахуванням можливої зміни маси поїздів і часу транспортного обслуговування, що дозволить мінімізувати витрати підприємства. Розрахункові дослідження за удосконаленою схемою транспортного обслуговування показують, що при перевезенні вантажу у обсязі 3 млн. т. на рік тепловозом ТЕМ-2 та власними вагонами УЗ між промисловою станцією та станцією примикання Укрзалізниці, які знаходяться на відстані 30 км, зменшення транспортних витрат склало 8,5 млн. грн. на рік. Визначено, що на сучасному етапі є доцільним застосування методології взаємодії між суб’єктами господарювання у вигляді Оперативного технологічного процесу (ОТП). Він повинен враховувати поточні реалії економічних показників, таких як ставка плати за використання власних вантажних вагонів Укрзалізниці, вартість дизельного палива, заробітна плата персоналу тощо, і використовувати класичні методики тягових розрахунків.