Нові підходи в кадровій політиці загального закладу середньої освіти як забезпечення гендерного розвитку.
No Thumbnail Available
Date
2023
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
СНУ ім. В. Даля
Abstract
В статті розглянуто зміст та сутність кадрової політики на засадах гендерного підходу в управлінні закладом загальної середньої освіти. Указані існуючи проблеми в кадровому менеджменті в сфері освіти. Визначено, що в наукових роботах не відбиваються особливості українського менталитету. Показана головна мета ефективного кадрового менеджменту в закладах освіти. Описані сучасні тенденції еволюції кадрового менеджменту. Показана важливість вмотивованості вчителів як реалізаторів освітніх реформ. Доведено, що реалізація потреб вчителя у саморозвитку, самоактуалізації та визнанні досягнень є важливим чинником підвищення ефективності педагогічної праці. Виказана думка, що виховання молоді в умовах рівних прав та можливостей буде сприяти прояву найкращих лідерських якостей, які допоможуть відродженню економічної ситуації в країні. Наголошено на актуальності формування гендерночутливиго суспільства саме в закладі загальної середньої освіти. Підкреслено, що забезпечення рівних прав жінок та чоловіків є принципово важливою складовою процесів демократизації, маркером європейського вибору України, який обов’язково повинен бути втіленим для забезпечення гендерної рівності; показана важливість використання жіночої праці для розвитку і стабілізації економіки держави; розкрито специфіку застосування гендерного підходу у формуванні особистості. Зазначено, що робота в команді запобігає проявам гендерних стереотипів, а партнерство та егалітарність у відносинах адміністрації та колективу-запорука здійснення реформ.
Description
Keywords
кадровий менеджмент, гендер, гендерний підхід, особистість, команда
Citation
Бабенко C. А. Нові підходи в кадровій політиці загального закладу середньої освіти як забезпечення гендерного розвитку. Наукові вісті Далівського університету. 2023. №25.