Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КПУФЖ)

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Серія авторських публікацій «Сучасна журналістика в контексті інформаційної війни: розвінчання фейків в інфопросторі»
    (el-conf.com.ua, 2024-12-20) Павлов, Р. Є.; Зайцева, С. С.
    У сучасному світі інформаційні війни стали важливим компо-нентом гібридної агресії між державами. Україна, що понад 10 років потерпає від російської агресії, веде активну боротьбу на інформа-ційному фронті. Російсько-українська війна є прикладом гібридної війни, в якій протидія дезінформації та ворожій пропаганді відіграє дуже важливу роль.
  • Item
    Роль SMM та соціальних мереж в розвитку малого бізнесу
    (СНУ ім. В. Даля, 2024-10-14) Толстов, О. О.; Зайцева, С. С.
    Сьогодні ми живемо у світі цифрових технологій, що невпинно розвиваються. Роль соціальних мереж важко переоцінити – майже кожен з нас кожного дня користується ними з різними цілями. Хтось спілкується з друзями, хтось працює. Тож не дивно, що в рамках високої конкуренції, та в пошуках нових клієнтів великий та малий бізнес вже давно звернув увагу на соціальні мережі як без сумніву ефективний напрямок підвищення продаж та впізнаваності бренду, та налагодження зворотного зв’язку з клієнтом.
  • Item
    Соціальні мережі як один із напрямів сучасної журналістики
    (ВДПУ імені М. Коцюбинського, 2024) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Семерня, Вікторія Олексіївна
    У науковій розвідці розкрита надзвичайно актуальна тема, оскільки постійна зміна споживацьких звичок, популярність роблять соціальні мережі ефективним інструментом для комунікації. У роботі є досліджено роль та вплив соціальних мереж на сучасну журналістику.
  • Item
    Журналістська діяльність у просуванні відеоконтенту в соцмережах
    (Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Семерня, Вікторія Олексіївна
    У дослідженні висвітлено тему, яка є актуальною в науковому дискурсі, оскільки відеоконтент стає все більш популярним у соціальних мережах як засіб залучення уваги користувачів та встановлення зворотнього зв’язку з аудиторією, що є важливим чинником для сучасних медіа. Однак, разом зі зростанням популярності відео, з’являються певні виклики й питання щодо їх використання. У роботі досліджені переваги та недоліки просування відеоконтенту в соціальних мережах. Автор дійшов висновку, що просування відеоконтенту в соціальних мережах є потужним інструментом для реклами, маркетингу, освіти, культурної інтеграції та журналістської діяльності.