Вісник СНУ ім. В. Даля № 6(276)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Вісник СНУ ім. В. Даля № 6(276) by Author "Мельнік, М. А."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інклюзивна політика держави під час війни.(СНУ ім. В. Даля, 2022) Мельнік, М. А.; Melnik, M. A.Розглянуті актуальні підходи до виникнення теорії інклю- зивного розвитку, які пов’язані з проблемами нерівного зростання, накопичення достатнього рівня матеріальних та нематеріальних активів та чесного розподілу ресур- сів. Досліджені та систематизовані наукові та практич- ні підходи до визначення поняття інклюзивна політика. Визначено, що інклюзивність відображає засади співвід- ношення зростаючих можливостей економічного зрос- тання та відкритості для людей, а також обмеженнями ступеня нерівного доступу до послуг. Засвідчено необхід- ність розвинення інклюзивних інституцій для забезпечен- ня верховенства права та економічних свобод.Означена необхідність розробки єдиних підходів до інклюзивної по- літики з урахуванням нинішніх викликів. Автором визна- чені фактори, яким сприяє розвинута інклюзивна політи- ка. Розглянуті питання перебудови інклюзивної політики держави під час війни. Окреслені історичні передумови інклюзивного зростання економіки як фактору розвитку суспільства.Розкриті сучасні підходи щодо розширення поняття інклюзивності і застосування його в якості ін- дикатора економічного розвитку національної економіки. Визначена низка показників, що включаються в індекс ін- клюзивного розвитку, який використовується для загаль- ної оцінки стану економічного розвитку країни. Розгля- нуті головний принцип та характерні особливості інклю- зивної політики, проведена класифікація видів інклюзивної політики. Окреслені основні законодавчі акти, що регу- люють здійснення інклюзивної політики держави. Виок- ремлені основні пріорітетні напрями, які потрібні забез- печуватися при здійсненні інклюзивної політики. Розкри- та низка проблем, що пов’язані з воєнними діями. Означе- ні проблемні питання здійснення інклюзивної політики в період війни. На прикладі освітньої інклюзивної політики запропоновані оперативні та функціональні зобов’язання державних інституцій щодо забезпечення прав і свобод громадян. Визначена можливість використання індивіду- альної освітньої траєкторії для персоналізації реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти. Узагальнені основні напрямки інклюзивної політики для відновлення та покращення соціальних умов громадян України.