Сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії (друга пол. ХХ – початок ХХІ ст.)
No Thumbnail Available
Date
2019
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
СНУ ім. В. Даля
Abstract
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. – Київ, 2019. У дисертаційному дослідженні теоретично узагальнено та запропоновано нове вирішення наукової проблеми розвитку сучасних тенденцій вищої освіти Великої Британії періоду другої половини ХХ –- початку ХХІ століття. Схарактеризовано вищу освіту Великої Британії як історико-культурний феномен. Визначено та схарактеризовано етапи розвитку сучасної вищої освіти Великої Британії періоду другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Виокремлено сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії на основі виявлених протиріч та обґрунтовано їх відповідно до мети дослідження. Розроблено та обґрунтовано теоретичну модель підтримки персоналу закладів вищої освіти в часи змін на основі наукового аналізу теорії та практики вищої школи Великої Британії в межах виокремлених тенденцій.Визначено та схарактеризовано перспективні шляхи імплементації успішного досвіду вищої школи Великої Британії на базі вітчизняних закладів вищої освіти.
Description
Keywords
вища освіта, Велика Британія, сучасні тенденції розвитку, інтернаціоналізація вищої освіти, освітні інновації, інститут лідерства, соціально-комунікативна компетенція
Citation
Модестова Т. В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти Великої Британії (друга пол. ХХ – початок ХХІ ст.) : автореф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / СНУ ім. В. Даля. Київ, 2019. 44 с.