Навчально-методичні матеріали (КПУММ)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Методичні вказівки до підготовки та захисту курсової роботи з дисципліни “Управління зовнішньоекономічною діяльністю” (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» освітнього рівня «магістр»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Сафронська, І. М.Item Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики й формування звіту (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Христенко, Л. М.; Чорна, О. Ю.Item Методичні рекомендації до підготовки і захисту кваліфікаційної роботи бакалавра (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Христенко, Л. М.; Чорна, О. Ю.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг та дослідження ринку» (для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» 073 «Менеджмент» 051 «Економіка» 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" 071 "Облік і оподаткування " 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" освітнього рівня «бакалавр»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Івченко, Ю. А.Item Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг та дослідження ринку» (для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» 073 «Менеджмент» 051 «Економіка» 071 "Облік і оподаткування" 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" освітнього рівня бакалавр)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Івченко, Ю. А.Item Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Міжнародний бізнес" (для студентів заочної форми навчання)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Білоус, Я. Ю.Item Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики й формування звіту (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня бакалавр) [Електронний ресурс] / СНУ ім. В. Даля ; уклад. : І. М. Сафронська, О. О. Хандій, Є. А. Івченко. – Електронні текстові дані. – Київ : СНУ ім. В. Даля, 2023. – 37 с.(СНУ ім. В. Даля, 2023) Сафронська, І. М.; Хандій, О. О.; Івченко, Є. А.Item Методичні рекомендації до підготовки і захисту кваліфікаційної роботи бакалавра для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг»(СНУ ім. В. Даля, 2023) Сафронська, І. М.; Хандій, О. О.; Івченко, Є. А.Item Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Теорія галузевих ринків» (для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього рівня «бакалавр»)(СНУ ім. В. Даля, 2022) Івченко, Є. А.; Івченко, Ю. А.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Теорія галузевих ринків» (для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього рівня «бакалавр»)(СНУ ім. В. Даля, 2022) Івченко, Є. А.; Івченко, Ю. А.Item Техніка адміністративної діяльності(СНУ ім. В. Даля, 2019) Держак, Н. О.У навчальному посібнику розглянуті загальні питання здійснення управлінської діяльності в цілому, складові комунікаційної системи як чинника забезпечення дієздатності адміністративного управління, напрямки підвищення ефективності роботи керівника. Посібник розроблено для підготовки магістрів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», 073«Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво,торгвля та біржова діяльність», а також може бути корисним фахівцям з питань управління підприємствами та організаціями, аспірантам, магістрам та студентам вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямками управлінських та соціальних поведінкових наук, а також широкому колу читачів, яких цікавлять питання адміністративної діяльності.Item Маркетингове ціноутворення(СНУ ім. В. Даля, 2023) Бучнєв, М. М.; Бучнєв, Максим Михайлович; Buchniev, MaxymНавчальний посібник «Маркетингове ціноутворення» забезпечує якісну підготов-ку фахівців з організації маркетингового ціноутворення в сучасних ринкових умовах, направлений на формування необхідного рівня теоретичних знань із сучасних проблем ціноутворення, вирішення основних завдань, пов'язаних з вибором цінової політики та визначення рівня цін у практичних умовах господарювання. Запропонований навчаль-ний посібник дозволить студентам самостійно поглибити та конкретизувати знання з курсу «Маркетингове ціноутворення». Посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів за спеціальністю 075 «Маркетинг», для вивчення дисципліни «Маркетингове ціноутворення».