Навчально-методичні матеріали (КПУММ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали (КПУММ) by Title
Now showing 1 - 20 of 20
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингове ціноутворення(СНУ ім. В. Даля, 2023) Бучнєв, М. М.; Бучнєв, Максим Михайлович; Buchniev, MaxymНавчальний посібник «Маркетингове ціноутворення» забезпечує якісну підготов-ку фахівців з організації маркетингового ціноутворення в сучасних ринкових умовах, направлений на формування необхідного рівня теоретичних знань із сучасних проблем ціноутворення, вирішення основних завдань, пов'язаних з вибором цінової політики та визначення рівня цін у практичних умовах господарювання. Запропонований навчаль-ний посібник дозволить студентам самостійно поглибити та конкретизувати знання з курсу «Маркетингове ціноутворення». Посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів за спеціальністю 075 «Маркетинг», для вивчення дисципліни «Маркетингове ціноутворення».Item Маркетингові комунікації(СНУ ім. В. Даля, 2023) Сафронська, І.Навчальний посібник «Маркетингові комунікації» присвячено актуальним питанням налагодженню ефективного маркетингового комунікаційного процесу. Навчальна дисципліна «Маркетингові комунікації», є обов’язковою компонентою освітньо-професійної програми «Маркетинг» і спрямована на вивчення теоретичних основ маркетингових комунікацій, передбачає формування практичних навичок використання комунікаційних технологій у маркетингу. Навчальний посібник «Маркетингові комунікації» складається з двох частин: «Маркетингові комунікації та їх складові» і «Сучасні аспекти комунікацій в маркетингу», які представлені 8 темами, зміст яких відповідає робочій програмі дисципліни та силабусу. Теоретична складова по кожній темі структурована за розділами: поняття та їх визначення, основні теоретичні положення та питання для самоконтролю. Практична складова представлена завданнями, ситуаційними задачами, кейсами та тестами. Посібник наповнений активними посиланнями на інтернет ресурси (статті, лекції, курси, презентації). Все це дозволяє здобувачу освіти набути теоретичних знань та сформувати практичні навички з оволодіння інструментами маркетингових комунікацій. Посібник призначено для здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» (рівень бакалавр).Item Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Міжнародний бізнес" (для студентів заочної форми навчання)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Білоус, Я. Ю.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг та дослідження ринку» (для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» 073 «Менеджмент» 051 «Економіка» 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" 071 "Облік і оподаткування " 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" освітнього рівня «бакалавр»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Івченко, Ю. А.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Теорія галузевих ринків» (для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього рівня «бакалавр»)(СНУ ім. В. Даля, 2022) Івченко, Є. А.; Івченко, Ю. А.Item Методичні вказівки до підготовки та захисту курсової роботи з дисципліни “Управління зовнішньоекономічною діяльністю” (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» освітнього рівня «магістр»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Сафронська, І. М.Item Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг та дослідження ринку» (для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» 073 «Менеджмент» 051 «Економіка» 071 "Облік і оподаткування" 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" освітнього рівня бакалавр)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Івченко, Ю. А.Item Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Теорія галузевих ринків» (для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього рівня «бакалавр»)(СНУ ім. В. Даля, 2022) Івченко, Є. А.; Івченко, Ю. А.Item Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики й формування звіту (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього ступеня «магістр»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Христенко, Л. М.; Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Чорна, О. Ю.Item Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики й формування звіту (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Христенко, Л. М.; Чорна, О. Ю.Item Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики й формування звіту (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня бакалавр) [Електронний ресурс] / СНУ ім. В. Даля ; уклад. : І. М. Сафронська, О. О. Хандій, Є. А. Івченко. – Електронні текстові дані. – Київ : СНУ ім. В. Даля, 2023. – 37 с.(СНУ ім. В. Даля, 2023) Сафронська, І. М.; Хандій, О. О.; Івченко, Є. А.Item Методичні рекомендації до підготовки та захисту кваліфікаційної роботи магістра (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Христенко, Л. М.; Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Чорна, О. Ю.Item Методичні рекомендації до підготовки і захисту кваліфікаційної роботи бакалавра (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Христенко, Л. М.; Чорна, О. Ю.Item Методичні рекомендації до підготовки і захисту кваліфікаційної роботи бакалавра для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг»(СНУ ім. В. Даля, 2023) Сафронська, І. М.; Хандій, О. О.; Івченко, Є. А.Item Основи менеджменту та підприємництва(СНУ ім. В. Даля, 2023) Ткаченко, Н.Навчальний посібник надає можливість опанувати обсяг спеціальних знань в галузі теорії і практики сучасного менеджменту та сформувати уміння і навички сучасного управлінського мислення. У вигляді основних теоретичних положень в концентрованій формі студентам подається вміст 9 основних тем з основ менеджменту, кожна з яких містить ключові визначення, блок питань для самоперевірки знань і повторення матеріалу, практичні завдання та ситуаційні вправи. Також для самоперевірки надається тест, який можна використовувати для проведення підсумкового контролю знань студентів та самоконтролю. У посібнику висвітлено історію розвитку менеджменту, розглянуто сутність та призначення менеджменту, охарактеризовано працю менеджера, ролі, навички та специфіку роботи менеджерів, репрезентовано базові функції менеджменту – планування, організацію, мотивацію, контроль та висвітлено основні питання, пов’язані з прийняттям управлінських рішень і комунікацією в менеджменті, лідерством, владою та стилями управління. Посібник адресований студентам вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо- кваліфікаційним рівнем бакалавра за спеціальністю «Менеджмент», а також може бути корисним у роботі викладачів і фахівців з менеджменту, керівників та підприємців.Item Теорія організації(СНУ ім. В. Даля, 2023) Орлова-Курилова, О.Навчальний посібник присвячено актуальним питанням теорії організації, тому що організації стають не тільки основними суб’єктами економічної діяльності, але й визначальними агентами для формування соціокультурного середовища. Глибоке розуміння структури організацій, їх взаємодії та впливу на соціум є важливим для ефективного управління та досягнення стратегічних цілей. У посібнику викладено теоретичні та методологічні основи теорії організації. Акцентовано увагу на широкому спектрі тем, що дозволяє зануритися у світ знань про організації. Важливі аспекти розглядаються у наступних темах: методологічні засади теорії організації; основні організаційні теорії та моделі; організація як система; організація як соціум; організаційний процес; самоорганізація; зовнішнє та внутрішнє середовище організації; організаційне проєктування; культура організації. Для якісного засвоєння навчального матеріалу в посібнику за кожною темою запропоновані: поняття та його визначення; основні теоретичні положення; список використаних джерел; наведені приклади; питання для самоконтролю; практичні завдання; тести. Навчальний посібник містить багато посилань на інтерактивні ресурси для засвоєння матеріалу та знайомства з передовим досвідом сучасних організації. Навчальний посібник з теорії організації є комплексним інструментом для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня, які працюють над здобуттям наукового ступеня Доктора філософії в галузі «Менеджмент». Водночас, він пропонує інтригуючий зміст для всіх, хто самостійно поглиблює свої знання, цікавиться будовою організацій та їх особливостями.Item Техніка адміністративної діяльності(СНУ ім. В. Даля, 2019) Держак, Н. О.У навчальному посібнику розглянуті загальні питання здійснення управлінської діяльності в цілому, складові комунікаційної системи як чинника забезпечення дієздатності адміністративного управління, напрямки підвищення ефективності роботи керівника. Посібник розроблено для підготовки магістрів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», 073«Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво,торгвля та біржова діяльність», а також може бути корисним фахівцям з питань управління підприємствами та організаціями, аспірантам, магістрам та студентам вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямками управлінських та соціальних поведінкових наук, а також широкому колу читачів, яких цікавлять питання адміністративної діяльності.