Навчально-методичні матеріали (КПУММ)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Конспект лекцій з дисципліни «Інвестиційний менеджмент» (для здобувачів ви- щої освіти спеціальності D3 «Менеджмент» освітнього рівня «магістр»)(СНУ ім. В. Даля, 2025) Христенко, Л. М.У навчально-методичній розробці «Конспект лекцій з дисципліни «Інвестиційний менеджмент»» визначено мету та завдання курсу, а також надано характеристику методиці проведення лекційних занять. Розробка містить програму навчальної дисципліни та надає теоретичний матеріал для засвоєння основ управління інвестиційною діяльністю підприємства. Конспект лекцій охоплює шість ключових тем: поняття інвестицій та інвестиційної діяльності; державна підтримка та правове регулювання; основи інвестиційного менеджменту на підприємстві; інструменти фінансової оцінки інвестиційних проєктів; оцінка інвестиційної привабливості країн, регіонів, галузей; та оцінка інвестиційної привабливості підприємства. Кожна тема містить узагальнені висновки, питання для самоперевірки та список використаних джерел. Наприкінці навчально-методичної розробки поданий загальний список рекомендованої літератури для поглибленого вивчення дисципліни. Видання призначене для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «магістр» за спеціальністю D3 «Менеджмент».Item Lecture notes on the discipline "Change Management" (for students of specialty D3 "Management", master's level, full-time and part-time study modes).(СНУ ім. В. Даля, 2025) Pohorelova, K. A.; Погорелова, К. А.Item Lecture notes on the discipline "Organization Theory" (for students of specialty D3 "Management", master's level, full-time and part-time study modes).(СНУ ім. В. Даля, 2025) Pohorelova, K. A.; Погорелова, К. А.The lecture notes provide a comprehensive and systematic overview of key concepts, approaches, and practical applications within the field of organization theory. The content covers the evolution of organizational thought, classical and modern theoretical schools, and fundamental structural types — including functional, divisional, matrix, project-based, and network structures. The material explores the principles of organizational dynamics, systems thinking, and the role of organizational culture and communication in shaping internal processes. Special focus is given to the factors influencing organizational design, models of coordination and control, and the relationship between structure and strategic effectiveness. Case studies and visual models support the analysis of real-world organizational examples. Attention is also paid to contemporary challenges such as agility, decentralization, hybrid teams, and digital transformation. The lecture notes are written in English, supporting both the development of subject-matter competence and professional terminology in an international academic and business context.Item Методичні рекомендації до підготовки і захисту кваліфікаційної роботи бакалавра (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг»)(СНУ ім. В. Даля, 2025) Сафронська, І. М.; Хандій, О. О.; Івченко, Є. А.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Маркетингова товарна політика» (для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня «бакалавр»)(СНУ ім. В. Даля, 2025) Івченко, Є. А.; Івченко, Ю. А.Item Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингові технології» (для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня «бакалавр»)(СНУ ім. В. Даля, 2025) Івченко, Ю. А.Item Методичні рекомендації до підготовки та захисту кваліфікаційної роботи магістра (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Христенко, Л. М.; Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Чорна, О. Ю.Item Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики й формування звіту (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього ступеня «магістр»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Христенко, Л. М.; Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Чорна, О. Ю.Item Основи менеджменту та підприємництва(СНУ ім. В. Даля, 2023) Ткаченко, Н.Навчальний посібник надає можливість опанувати обсяг спеціальних знань в галузі теорії і практики сучасного менеджменту та сформувати уміння і навички сучасного управлінського мислення. У вигляді основних теоретичних положень в концентрованій формі студентам подається вміст 9 основних тем з основ менеджменту, кожна з яких містить ключові визначення, блок питань для самоперевірки знань і повторення матеріалу, практичні завдання та ситуаційні вправи. Також для самоперевірки надається тест, який можна використовувати для проведення підсумкового контролю знань студентів та самоконтролю. У посібнику висвітлено історію розвитку менеджменту, розглянуто сутність та призначення менеджменту, охарактеризовано працю менеджера, ролі, навички та специфіку роботи менеджерів, репрезентовано базові функції менеджменту – планування, організацію, мотивацію, контроль та висвітлено основні питання, пов’язані з прийняттям управлінських рішень і комунікацією в менеджменті, лідерством, владою та стилями управління. Посібник адресований студентам вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо- кваліфікаційним рівнем бакалавра за спеціальністю «Менеджмент», а також може бути корисним у роботі викладачів і фахівців з менеджменту, керівників та підприємців.Item Теорія організації(СНУ ім. В. Даля, 2023) Орлова-Курилова, О.Навчальний посібник присвячено актуальним питанням теорії організації, тому що організації стають не тільки основними суб’єктами економічної діяльності, але й визначальними агентами для формування соціокультурного середовища. Глибоке розуміння структури організацій, їх взаємодії та впливу на соціум є важливим для ефективного управління та досягнення стратегічних цілей. У посібнику викладено теоретичні та методологічні основи теорії організації. Акцентовано увагу на широкому спектрі тем, що дозволяє зануритися у світ знань про організації. Важливі аспекти розглядаються у наступних темах: методологічні засади теорії організації; основні організаційні теорії та моделі; організація як система; організація як соціум; організаційний процес; самоорганізація; зовнішнє та внутрішнє середовище організації; організаційне проєктування; культура організації. Для якісного засвоєння навчального матеріалу в посібнику за кожною темою запропоновані: поняття та його визначення; основні теоретичні положення; список використаних джерел; наведені приклади; питання для самоконтролю; практичні завдання; тести. Навчальний посібник містить багато посилань на інтерактивні ресурси для засвоєння матеріалу та знайомства з передовим досвідом сучасних організації. Навчальний посібник з теорії організації є комплексним інструментом для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня, які працюють над здобуттям наукового ступеня Доктора філософії в галузі «Менеджмент». Водночас, він пропонує інтригуючий зміст для всіх, хто самостійно поглиблює свої знання, цікавиться будовою організацій та їх особливостями.Item Маркетингові комунікації(СНУ ім. В. Даля, 2023) Сафронська, І.Навчальний посібник «Маркетингові комунікації» присвячено актуальним питанням налагодженню ефективного маркетингового комунікаційного процесу. Навчальна дисципліна «Маркетингові комунікації», є обов’язковою компонентою освітньо-професійної програми «Маркетинг» і спрямована на вивчення теоретичних основ маркетингових комунікацій, передбачає формування практичних навичок використання комунікаційних технологій у маркетингу. Навчальний посібник «Маркетингові комунікації» складається з двох частин: «Маркетингові комунікації та їх складові» і «Сучасні аспекти комунікацій в маркетингу», які представлені 8 темами, зміст яких відповідає робочій програмі дисципліни та силабусу. Теоретична складова по кожній темі структурована за розділами: поняття та їх визначення, основні теоретичні положення та питання для самоконтролю. Практична складова представлена завданнями, ситуаційними задачами, кейсами та тестами. Посібник наповнений активними посиланнями на інтернет ресурси (статті, лекції, курси, презентації). Все це дозволяє здобувачу освіти набути теоретичних знань та сформувати практичні навички з оволодіння інструментами маркетингових комунікацій. Посібник призначено для здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» (рівень бакалавр).Item Методичні рекомендації до підготовки та захисту кваліфікаційної роботи магістра (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Христенко, Л. М.; Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Чорна, О. Ю.Item Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики й формування звіту (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього ступеня «магістр»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Христенко, Л. М.; Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Чорна, О. Ю.Item Методичні вказівки до підготовки та захисту курсової роботи з дисципліни “Управління зовнішньоекономічною діяльністю” (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» освітнього рівня «магістр»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Сафронська, І. М.Item Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики й формування звіту (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Христенко, Л. М.; Чорна, О. Ю.Item Методичні рекомендації до підготовки і захисту кваліфікаційної роботи бакалавра (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Хандій, О. О.; Овчаренко, Є. І.; Христенко, Л. М.; Чорна, О. Ю.