Ітеративно-зворотне розв’язання «надскладних» проблемних ситуацій мережевого планування з недетермінованою множиною робіт на прикладі складання адаптивного плану навчального процесу.
No Thumbnail Available
Date
2019
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
СНУ ім. В. Даля
Abstract
Рекомендації планування й організації навчання за допомогою мережевого планування вимагають ревізії, оскільки в сучасних умовах необхідності забезпечувати адаптованість і адаптивність здобувачів вищої освіти вимагає опанування ними потенційного необмеженого обсягу фундаментальних і прикладних знань. При цьому існуючі моделі і методи мережевого планування не виділяють класу моделей з недетермінованою множиною робіт, що потребують впорядкування. В роботі запропоновано напрямок розв’язання такого методологічного недоліку дозволу «великих» проблемних ситуацій за допомогою використання обґрунтувань інституційного обумовлених термінів обмеження критичного шляху і подальшого ітеративно-зворотного вирішення завдань мережевого планування.
Description
Keywords
мережеве планування, метод критичного шляху, навчально-методичні комплекси робіт, план навчального процесу
Citation
Кривуля П. В., Тіщенко С. Ф. Ітеративно-зворотне розв’язання «надскладних» проблемних ситуацій мережевого планування з недетермінованою множиною робіт на прикладі складання адаптивного плану навчального процесу. Наукові вісті Далівського університету. 2019. № 16.