Ітеративно-зворотне розв’язання «надскладних» проблемних ситуацій мережевого планування з недетермінованою множиною робіт на прикладі складання адаптивного плану навчального процесу.

No Thumbnail Available

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

СНУ ім. В. Даля

Abstract

Рекомендації планування й організації навчання за допомогою мережевого планування вимагають ревізії, оскільки в сучасних умовах необхідності забезпечувати адаптованість і адаптивність здобувачів вищої освіти вимагає опанування ними потенційного необмеженого обсягу фундаментальних і прикладних знань. При цьому існуючі моделі і методи мережевого планування не виділяють класу моделей з недетермінованою множиною робіт, що потребують впорядкування. В роботі запропоновано напрямок розв’язання такого методологічного недоліку дозволу «великих» проблемних ситуацій за допомогою використання обґрунтувань інституційного обумовлених термінів обмеження критичного шляху і подальшого ітеративно-зворотного вирішення завдань мережевого планування.

Description

Keywords

мережеве планування, метод критичного шляху, навчально-методичні комплекси робіт, план навчального процесу

Citation

Кривуля П. В., Тіщенко С. Ф. Ітеративно-зворотне розв’язання «надскладних» проблемних ситуацій мережевого планування з недетермінованою множиною робіт на прикладі складання адаптивного плану навчального процесу. Наукові вісті Далівського університету. 2019. № 16.