Статті (КЛУБРТ)

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Методика імітаційного моделювання режимів роботи маневрового тепловозу.
    (СНУ ім. В. Даля, 2019) Яровий, Р. О.; Чернецька-Білецька, Н. Б.
    Метою дослідження є створення методики імітаційного моделювання показників роботи маневрового тепловозу при роботі на сортувальній горці. Запропонований новій підхід для визначення техніко-економічних показників маневрової роботи на сортувальній горці. Розроблено методику та створена імітаційна математична модель процесів, яка заснована на виконанні тягових розрахунків для типових маневрових операцій, що складаються з набору основних характерних поодиноких режимів, таки як робота дизеля на холостому ходу при стоянках, розгін, рух з постійною швидкістю, робота дизеля на холостому ходу при русі по інерції, гальмування та електродинамічне гальмування. Кожен полурейс включає в себе різні за поєднанням поодинокі режими роботи маневрового тепловоза, які залежать від випадкових величин. Для зниження енергетичних витрат на маневрову роботу розглянуто питання ефективності застосування накопичувачів енергії на маневрових локомотивах типу ЧМЕ3Т. Проведений порівняльний аналіз витрат палива та динамічних показників при використанні накопичувача енергії у силовому ланцюзі та без нього.
  • Item
    Управління проектами у галузі міжнародних залізничних перевезень.
    (СНУ ім. В. Даля, 2019) Шворнікова, Г. М.; Сорока, С. І.
    У статті розглянуто питання, пов’язані із сферою проектного менеджменту у галузі залізничних перевезень. Зокрема, розглянуто методи та моделі управління проектами при організації перевезень вантажів залізничним транспортом у міжнародному сполученні. У роботі зазначено, що при управлінні проектами міжнародних залізничних перевезень слід використовувати класичні інструменти теорії управління проектами. Також у статті проаналізовано існуючі моделі та методи управління проектами при перевезенні вантажів міжнародними транспортними коридорами. Розглянуто модель державно-приватного партнерства (ДПП) та досвід її використання у країнах Європи, визначено роль якості транспортних послуг в управлінні проектами, визначено позитивні та негативні аспекти.
  • Item
    Впровадження єдиної системи кодування рухомого складу залізничного транспорту. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2019. № 2 (250). С. 116-119.
    (СНУ ім. В. Даля, 2019) Чернецька-Білецька, Н. Б.; Баранов, І. О.
    У статті виконано обґрунтування теоретичної бази єдиного кодування складних технічних систем та створення нового підходу до кодування рухомого складу залізничного транспорту. Встановлено можливість застосування синергетичного підходу в якості перспективного методу розвитку транспортної галузі взагалі і залізничного транспорту зокрема. За підсумками вивчення процесів еволюції в залізничній галузі запропонована систематика транспорту, в якій прийнята спроба зібрати і структурувати всі наявні дані. Запропоновано площинне таксономічне дерево транспортних засобів яке містить системну ієрархію рухомого складу залізничного транспорту.
  • Item
    Рекультивація розрізу «Морозівський».
    (СНУ ім. В. Даля, 2019) Круть, О. А.; Чернецька-Білецька, Н. Б.
    Розглянуті альтернативні проекту варіанти виконання гірничотехнічної рекультивації розрізу «Морозівський» буровибуховим способом та способом гідромеханізації, розроблена технологія їх використання, визначені їх технологічні і вартісні показники, проведено техніко-економічне порівняння варіантів, в результаті якого найбільш вигідним варіантом встановлено варіант рекультивації крокуючими екскаваторами ЕШ-10/70 та ЕШ- 6/45 з урахуванням їх ремонту.
  • Item
    Вибір напрямів гармонізації нормативної бази з міжнародними стандартами з питань функціональної безпеки.
    (СНУ ім. В. Даля, 2019) Клюєв, С. О.
    У статті розглянуто параметри безпеки в ході всього циклу існування системи, включаючи етапи розробки, підтвердження безпеки, монтажу, експлуатації та виведення з експлуатації. В якості технічної основи для підтримки забезпечення функціональної безпеки міжнародними та європейськими стандартами розглянуто використання поетапної структури, заснованої на життєвому циклі аналізованої системи. В загальному вигляді визначені рекомендації по використанню певних методів і заходів для методологічної підтримки функціональної безпеки в нормативних документах галузі, і стосуються в основному доказу безпеки систем.
  • Item
    Оцінювання ефективності транспортної системи з перекачування електропровідної рідини за результатами математичного моделювання
    (2021) Чернецька-Білецька, Н. Б.; Роговий, А. С.; Мірошникова, М. В.
    У багатьох галузях промисловості нині існує потреба в перекачуванні електропровідних рідин. Актуальним завданням стає визначення залежностей втрат тиску місцевих опорів під час течії електромагнітних рідин від електромагнітних та гідродинамічних параметрів. На основі чисельного моделювання течії електропровідної рідини в коліні трубопроводу за допомогою розвʼязання рівнянь Нав’є – Стокса, осереднених за Рейнольдсом, визначено залежності втрат тиску на повороті в коліні. Магнітне поле має значний вплив на епюру швидкості до повороту та після нього в коліні внаслідок того, що вектор магнітної індукції або на першій, або на другій ділянці перпендикулярний трубі. За порівняно малих значень чисел Рейнольдса вплив магнітного поля дуже великий, що збільшує коефіцієнт місцевого опору більше ніж у 15 разів порівняно з коефіцієнтом без дії магнітного поля.