Browsing by Author "Сафронська, І. М."
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Using Modern Digital Omnichannel Marketing Tools to Promote the Foxtrot Brand Effectively.(СНУ ім. В. Даля, 2024) Safronska, I. M.; Kurochkin, D. Yu.; Сафронська, І. М.; Курочкін, Д. Ю.In the face of growing competition in the home appliances and electronics market, omnichannel marketing is becoming a key tool for attracting and retaining customers. Artificial intelligence, influencer marketing, and augmented reality can increase business efficiency, improve customer experience, and strengthen the competitive position of the Foxtrot brand. The article aims to analyze and substantiate the effectiveness of modern digital omnichannel marketing tools for promoting the Foxtrot brand. The study aims to identify optimal strategies for using influencer marketing, artificial intelligence, and augmented reality to increase brand awareness, improve customer experience, and optimize business processes. The article explores measures to strengthen the Foxtrot brand’s omnichannel marketing through modern digital tools. The author analyzes the impact of artificial intelligence (AI), augmented reality (AR), and influencer marketing on increasing the effectiveness of brand promotion, improving customer experience, and optimizing operations. The author considers the prospects for longterm cooperation with influencers, which will increase brand awareness, expand the audience, and compete with Comfy, which actively involves opinion leaders in its marketing campaigns. It is proposed that a product exchange program for reviews be introduced and a focus on regional bloggers to strengthen positions in local markets. Particular attention is paid to using artificial intelligence to forecast demand, personalize content and price offers, and optimize logistics processes. The authors propose analyzing historical sales data, using machine learning algorithms to identify seasonal trends, automated generation of dynamic discounts, and improving supply chain management to reduce costs and delivery times. Integrating augmented reality is an innovative approach to increase brand trust and reduce product returns. It is proposed to develop, a mobile application with AR functionality that allows customers to virtually evaluate products in their space before purchasing. It is also recommended to launch advertising campaigns with demonstration videos of the benefits of AR to popularize the technology among users. It is concluded that the integrated integration of influencer marketing, artificial intelligence, and augmented reality will help strengthen the Foxtrot brand’s market position, increase customer loyalty, and increase the efficiency of omnichannel sales.Item Методичні вказівки до підготовки та захисту курсової роботи з дисципліни “Управління зовнішньоекономічною діяльністю” (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» освітнього рівня «магістр»)(СНУ ім. В. Даля, 2024) Сафронська, І. М.Item Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики й формування звіту (для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня бакалавр) [Електронний ресурс] / СНУ ім. В. Даля ; уклад. : І. М. Сафронська, О. О. Хандій, Є. А. Івченко. – Електронні текстові дані. – Київ : СНУ ім. В. Даля, 2023. – 37 с.(СНУ ім. В. Даля, 2023) Сафронська, І. М.; Хандій, О. О.; Івченко, Є. А.Item Методичні рекомендації до підготовки і захисту кваліфікаційної роботи бакалавра для здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг»(СНУ ім. В. Даля, 2023) Сафронська, І. М.; Хандій, О. О.; Івченко, Є. А.